2011. augusztus 12., péntek

Lassan letelik a 2 hét itthon Annával a nyáriszünet.' hónap az oviban a szünet .1 hetet Az én anyukáméknál volt délelött amig dolgoztunk aztán a párom anyukájánál volt 1 hetet majd velem sülve föve 2 hét.Eleinte nehéz volt Annával mert nagyon akaratoskodott mivel hogy a mamáknál volt ott meg aztán sokmindent lehet amit én nem engedek meg azt is.De mostanra nagyon összecsiszolodtunk újra.Nagyon jó volt vele.Első hét:Kedden elmentünk szegdre moziba megnézni a micimackót.Vonattal mentünk.Sétáltunka plázában majd néztüka mesét majd hazavonatoztunk.Tetszett neki.Szerdán tesomék 2gyermekére vigyáztunk.Emesére és Milánra.Nagyon jól elvoltak nem volt semmi gond.Emese aludt is egy nagyot Milán és anna csak beszélgettek az ágyban.Csütörtök péntek eltelt fözéssel játékkal.Játszótereztünk.Vasárnap sárkányt eregettünk játszótereztünk.Szerdán anitáékkalvoltunk a sportpályán.Laura és Anna nagyon jól elvoltak.Csütörtökön hazajöttek tesomék a nyaralásból.Holnap szombat anyáékhoz megyünk vasárnap párom anyukájáékhoz.És el is telt a 2 hét szabim is.Volt hogy Annával együtt aludtunk ebéd után.Első alkalommal fura volt nem is aludtam,majd aztán horkolt is olyan is volt,de 3 alkalommal már aludtam mint bunda.Ez 4szer fordult elő 2 hét alatt.Nagyon nem akartam mindig aludni mert este csak pislogtam meg addig megcsináltam a tehendőimet.Aztán kezdődik az óvoda.Már várja.Olyan édi mostanság.Újra bújos értelmes nem hisztizik/és itt kopogok a fán ezerrel nehogy elkiabáljam/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése